Denizimo saolun arklar fb 2008 çubuklu yaptım zaten :) bi arka sayfada arkasıda sarı istediğin gibi :).
Denizimo üstüne gelip farklı kaydet de :) sonra dosyanın adını "all" yap sonra fb klasörü nerdeyse kitserverde yeni bi klasör ac px diye sonra all ı içine at sonrada map klasörü oluştur model noyu 131 yap olay bu kadar.:) saol yorumun içinde
antalyana abi bi de gs nin 5-1 yendiği maçtaki gs nin formasını yapar mısın?Hani şu kıpkırmızı olan.Şimdiden teşekkürler