Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: France Ne heycanla millete oyundan ekran görüntüsü vermek için uğraşıyoduk. :D Aynen Yaw Süperdi Ama haa :)
Fifa_delisi10 6 eylül xbox we ps3 demosu içinse bence bu hafta kesin çıkar fifa08.de 27 ağustos diyordu bence 28 eylül fifa 08 çıkıcağı için demosuda tam 1 ay çnce çıkar yani yarın 29'una bağlayan gece inşaalh bugün çıkar ama zannetmiyorum
France Ben yatıyodum. Bizimkiler bana kızıyodu. Uyuyorum sanıyodu. Ben sürekli kalkıp monitörü açıyodum sonra geri kapatıp yatıyodum. Telefonun çalar saatini kurup yarım saatte bir kalkıyordum. Zaman boşa gitmesin diye uyuyordum. :D Vay bee
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 6 eylül xbox we ps3 demosu içinse bence bu hafta kesin çıkar fifa08.de 27 ağustos diyordu bence 28 eylül fifa 08 çıkıcağı için demosuda tam 1 ay çnce çıkar yani yarın 29'una bağlayan gece inşaalh bugün çıkar ama zannetmiyorum oLabilir Ama İnşallah Bu Gece Çıkar :)
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: France Ben yatıyodum. Bizimkiler bana kızıyodu. Uyuyorum sanıyodu. Ben sürekli kalkıp monitörü açıyodum sonra geri kapatıp yatıyodum. Telefonun çalar saatini kurup yarım saatte bir kalkıyordum. Zaman boşa gitmesin diye uyuyordum. :D Vay bee :D Süpersin :P
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: France Ben yatıyodum. Bizimkiler bana kızıyodu. Uyuyorum sanıyodu. Ben sürekli kalkıp monitörü açıyodum sonra geri kapatıp yatıyodum. Telefonun çalar saatini kurup yarım saatte bir kalkıyordum. Zaman boşa gitmesin diye uyuyordum. :D Vay bee aynı şekilde bende hiç uyumuyordum çalar saatte kurmuştum sabaha karşı çıkarsa die:D:D:D ne günlerdi be yaw
France By.Cihat sende benim gibisin galiba. Hemen hemen aynı zamanda üye olmuşuz ama demodan demoya foruma giriyoruz galiba. Ama ben bir ara hep forumdaydım. Cover falan yapıyordum. Avatarımdaki coverı ben yapmıştım. Hatta yaptığım coverlardan birini korsancılar çalmıştı. Çarşıda kendi coverımı görüyodum. :D:D:D
Fifa_delisi10 aynı soccercenterin fifa 07 ye çıkardığı fifa 08 kapaklı yama gibi:D:D:D cd cilerde dolaşıo herkes fifa 08 zannedip alıo:D
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: France By.Cihat sende benim gibisin galiba. Hemen hemen aynı zamanda üye olmuşuz ama demodan demoya foruma giriyoruz galiba. Ama ben bir ara hep forumdaydım. Cover falan yapıyordum. Avatarımdaki coverı ben yapmıştım. Hatta yaptığım coverlardan birini korsancılar çalmıştı. Çarşıda kendi coverımı görüyodum. :D:D:D Biliyordum Takım Takım cover yapmıştın ama Ben de Eskiden baya bi buradaydım ama Sonraları Girmedim İşte :D Sonra Demo yaklaştı Girdim Yine :P
Fifa_delisi10 bu arada ea fifa 08 forumunda demoyla hiç bi konu yok gerçekten saçmalık:@ bi tane forum wardı forumea.co.uk die ordadfa fifa 08 bölümü yok ne sinir edici bişe yaw
Sihdi bide Bi aDam vardı Fifa 98 ve Fifa 2000 Resimlerini 07 Çıktı Diye yayınlatıyodu Kopmuştuk O zaman
France Orjinal Mesajı Yazan: By.Cihat bide Bi aDam vardı Fifa 98 ve Fifa 2000 Resimlerini 07 Çıktı Diye yayınlatıyodu Kopmuştuk O zaman İngiltere liginden resim vermişti birde. Oyunda ingiltere yok adam ingilterenin resimlerini veriyo. resimleride bana göndermişti. Msnden konuşmuştuk. İnternet hızı 2048mişmişmiş. Hepimizden önce indirip resimleri gönderdi güya. Resimler hala duruyo. Bakınca aklıma geliyor. Gülüyorum :d
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: France Orjinal Mesajı Yazan: By.Cihat bide Bi aDam vardı Fifa 98 ve Fifa 2000 Resimlerini 07 Çıktı Diye yayınlatıyodu Kopmuştuk O zaman İngiltere liginden resim vermişti birde. Oyunda ingiltere yok adam ingilterenin resimlerini veriyo. resimleride bana göndermişti. Msnden konuşmuştuk. İnternet hızı 2048mişmişmiş. Hepimizden önce indirip resimleri gönderdi güya. Resimler hala duruyo. Bakınca aklıma geliyor. Gülüyorum :d ne günlerdi ama ya :D
_FT_9 arkadaşlar az önce bir sitede (site adını veremiyorum reklam olur diye) FIFA 08 Demo yazıyodu bende saf indirdim içinden çok ayıp şeyler çıktı böyle insanlar bu ahlaksızlığı nasıl yapabiliyolar çok merak ediyorum
riza_turk Alright guys, demo won't be out yet.. Some EA workers have said that the August 27th release was a rumor and they don't know anything yet. So as of now, there won't be any demo or so they said. http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=271268&tstart=0&start=15
France Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 arkadaşlar az önce bir sitede (site adını veremiyorum reklam olur diye) FIFA 08 Demo yazıyodu bende saf indirdim içinden çok ayıp şeyler çıktı böyle insanlar bu ahlaksızlığı nasıl yapabiliyolar çok merak ediyorum Her gördüğüne tıklama sonra tıklarlar adama. İnternet alemde o kadar acayip insanlar varki. Dua et visür çıkmamış.
France Orjinal Mesajı Yazan: riza_turk Alright guys, demo won't be out yet.. Some EA workers have said that the August 27th release was a rumor and they don't know anything yet. So as of now, there won't be any demo or so they said. http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=271268&tstart=0&start=15 Adminler bir açıklama yapmadığı sürece hiç bir şeye inanma. 07 demosu çıkacağı zamanda aynısını yapmışlardı. Çok iyi hatırlıyorum.
rakopa Bosuna hefeslenmeyin ciksa bile grafiksel olarak Fifa 98 ve 2008 arasinda öyle daglar kadar fark malesev olmaz. EA herzaman aynisi söyle bir maziye bir bakin ( ) . Tabiki bu söylediyim pc versionlari icin xbox360 ta Grafiksel olarak bir yarim adim atmistir. Tabiki kimsenin hefesini kirmak üzmek degilim ama ve ama malesef EA-SPORTS ve KONAMI´den baska bir Futboll oyunuda yok ve bu bir SOK. Soccercenter da olmasa yamasiz bunlarin hicbiri de oynanmaz. PARDON