Orjinal Mesajı Yazan: S.C.H.A.T
sen ne diosun şuan demo memo değil FULL versionunu oynuo olurduk :D:D adam pre-paid yapardı 30 euro die 50 euro yapıp kazıklardı herkesi :D:D:D
bir oyun konusunda siyasi görüş belirtmek bana sanki biraz yanlış geldi.çünkü sen burda eleştri yapıyosun ve eleştriğdin adamın görüşlerini savunan arkadaşlarda olabilir aramızda.ve bu tartışmalar gereksiz yere uzayıp gidebilir.böle şeylere yer vermemek adına bu konuyu kapatmanızı öneririm.
beri taraftan ya arkadaşlar amma abarttınız ya alt tarafı bi demo oynuyucağmız 45 dakikalık bişey :D yani bukadar uzatmaya gerek yok bence biraz sakin relax olalım çıktıktan sonra yorum yaparız çıkmadan baya bi uzadı :D