CaSSiNi_ **Verin verin bi tarih 1 hafta sonraya mı 2 hafta sonraya mı ne zamana isterseniz verin. Adam akıllı bi demo tarihi vermek bu kadar mı zordu önceden yani.**
Request yaw nedir bu resmen biz onlarin oyununu oynucamiza onlar bizle oynuor bunlar oyununda tarihini deisirler 1 hafta sonrasina atarlar artik guvenmiorum fifaya.
R9_ozankutlu Oyunun demosu çıktı EA Link programında değil ftp adresinde ondan indiriyorsunuz demeyi çok isterdim ama malesef:D :(
eseryalin ben ea link teki dedmlar bölümünden bişey indiriyorum ama fıfa 08 degfıl mı bu. ınfosu yok ama rooney ve ronaldinho nun resmi var
R9_ozankutlu Orjinal Mesajı Yazan: eseryalin ben ea link teki dedmlar bölümünden bişey indiriyorum ama fıfa 08 degfıl mı bu. ınfosu yok ama rooney ve ronaldinho nun resmi var o fifa 07 nin demosu
[silindi] arkadaşlar ne bu sabırsızlık yani alt tarafı bir oyun da diyemem tamam hepimizin sevdiği bi oyunda alt tarafı demosu bu gezin tozun sizin sınavlarnız yok nası olsa çıkın gezin kardeşim adamı hasta etmeyin :P:P
canpolat2344 Demonun çıkış tarihinin 27 ağustos olduğuna eminmisiniz yani resmi bi kaynakta yazıyomu yazıyorsa link werebilirmisiniz plssss(hade bea çık artık sabahtan beri demoyu bekliom:( pfff)
Sezo1905 resmi forumda burda da yayınlanacağı söyleniyor. http://largedownloads.ea.com/pub/demos/?C=M;O=D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: canpolat2344 Demonun çıkış tarihinin 27 ağustos olduğuna eminmisiniz yani resmi bi kaynakta yazıyomu yazıyorsa link werebilirmisiniz plssss(hade bea çık artık sabahtan beri demoyu bekliom:( pfff) Önceki sayfaları araştırsan görebilirdin,neyse ben tekrar söyliyim. Demo bugün çıkmayacak hatta yarın çıkması da süpriz olur. EA SPORTS yarın resmi bir tarih vermeye hazırlanıyor... Orjinal Mesajı Yazan: Sezo1905 resmi forumda burda da yayınlanacağı söyleniyor. http://largedownloads.ea.com/pub/demos/?C=M;O=D Evet,burada da yayınlanacak. Güzel haber:)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: XII orda cıkck ii güzel de 9la inio.. Evet yavaş,demek ki ea link programı bu yüzden var:):D
Matias Ariel Fernandez Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: XII orda cıkck ii güzel de 9la inio.. Evet yavaş,demek ki ea link programı bu yüzden var:):D biz boşuna koymadık ea linki heralde:D