Gördüğüm kadarıyla yine her kafadan bir ses çıkmaya başlamış arkadaşlar. Öncelikle demo çıkmayacak diyen arkadaşlar boş yere kendilerini üzmesinler,demo çıkacak. Resmi forumda olan açıklamalar bu yönde. Ayrıca Fifa 08'i içeren resmi forumun linki de şudur: http://footballcommunity.ea.com/forum/viewforum.php?f=19&sid=ebd7e4e0e263d5927db5ef07fe1eee95
Bunun dışında da resmi siteler olabilir ancak en sıcak gelişmelerin yer aldığı ve adminlerin neredeyse hep online olduğu sitenin linki bu.
Bahsettiğim bu forumda resmi ağızların açıklamaları,bugün ofis açıldığında bir araya gelip demoyla ilgili bize bir tarih verecekleri yönündeydi. Yani bugün tarih verildiğini düşünürsek,5-6 güne kalmaz demo çıkacak. Merak etmeyin...