i love PES Orjinal Mesajı Yazan: pesdelisi2 FİFA 07 DE BANA MEYDAN OKUYAN WARSA İFADESİNİ ALAYIM! HAMACHİ DEN: nick: pesdelisiWORLD şifre:123 HOTMAİL: atahano194@hotmail.com burası bunları tartışma yeri değil... yazcaksan konu ile alakalı görüşlerini yaz :cool: :cool:
Bart Simpson Orjinal Mesajı Yazan: i love PES :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Ya bu oyun nedir böle ya süpper bişe ya... ama 26 ekime kadar kim beklicek... Peki ben bi soru sorim... Demo ne zaman çıkacakk????:confused: PES FOREVER-----PC FOREVER-----KONAMI FOREVER:D ;) demo yu bilmiyorum ama yakinda cikar bence PES FOREVER-----PC FOREVER-----KONAMI FOREVER:D ;)
michaeL_413 GüzeL oyUn OLcak SabırSızLanDım Ama ewet arkadaşA KatılıyoRum Pc daha İyi Gibİ PS3 ÇıktıĞı İçin OnA AğırLIk vermişLer PS2 fazLa ii değiL gibi.
Bart Simpson Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ bencede:) iste kanit http://www.youtube.com/v/G4W7oV3_QEo>http://www.youtube.com/v/G4W7oV3_QEo type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> 1.videonun sonu monitorun altinda pc/dvd yaziyor 2.part http://www.youtube.com/v/imKH_UKhNBw>http://www.youtube.com/v/imKH_UKhNBw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/nSsRZC3bSXA>http://www.youtube.com/v/nSsRZC3bSXA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"># PC 4 EVER:D arkadaslar 1.videoda monitor altinda pc/dvd ve octobar 2007 üzerinde FERTIGSTELUNG 75% yaziyor bu demeki oyun 75% bitmis ingilizce Game-State: 75% complete
Bart Simpson Orjinal Mesajı Yazan: james23 merhaba arkadaslar bir seye dikkatinizi cekecegim altında pc\dvd yazan video yu izleyin oradaki hakemin futbolcunun icinden gectigini göreceksiniz bu kadar iyi grafiklerde bunlar olmaz diye biliyordum yanılmısım. demo iste... fifa 07 demoda topu taca atiyom hakem gol sayior:D normal iste:)
e_blacklion pc deki grafik kalitesi ps3 le aynı,çünkü dünyada milyonlarca pc kullanıcısı var,o yüzden es geçemezlerdi.:rolleyes: kalan 2 ayı halatla çekiyorum.;)
e_blacklion Orjinal Mesajı Yazan: joga bonito serhat ya kanka ben fifa 08 alacaktım ama vazcaydım bu oyun harika:) pes2008 oynanabilirlik bakımından çok daha gerçekçi ve güzel,oyunu oynarken başından kalkamıyacaksın,bir kişi daha doğru yolu buldu.;) joga bonito serhat pes2008 sana da bize de (vatana millete de) hayırlı ve uğurlu olsun.:D
hasanerkekdag OYUN GÜZEL GERÇEKTENDE SÜPER OLMUŞ EN AZINDAN PES6 DAN ÇOK FARKLI OLDUGU KESİN BU SENE BENCE FIFA BOŞUNA OYUN ÇIKARDI NE KADAR OYNANILIR BÖYLE BİR OYUN WARKEN ONA SİZ KARAR VERİN AYRICA OYUN TAM OLARAK PC LER İÇİN NE ZAMAN ÇIKACAK EYLÜL DİYE BİLİOM AMA SİZ DAHA İYİ BİLİRSİNİZ.....GFB!!!!
corumlusefa adım Sefa ÜYE ADIM yalnış müthiş bi haber oyun inanılmaz yanlız demosunu bulamadım kardeşlerim bi de ne özellik istio beni ki 512 mb hız 256 ekran kartı
futbol_maniagi_ ya hocam çok fifayı andırıo yaa öleyse eğer boq gibi bişi yaa öff şu fifada ne bok var anlamadım ki yaa eski görüntüsü bin takar buna yaa:mad:
Bart Simpson Orjinal Mesajı Yazan: fenerbahche ya hocam çok fifayı andırıo yaa öleyse eğer boq gibi bişi yaa öff şu fifada ne bok var anlamadım ki yaa eski görüntüsü bin takar buna yaa:mad: ne yaptin beeeeeeee:):eek: cabik mesajini düzelt;)
Bart Simpson milli takim faceler http://www.youtube.com/v/kaMlwaaE1H0>http://www.youtube.com/v/kaMlwaaE1H0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> milli takimin faceleri süper olmus ve bir ps2 gameplay videosu (video pes6 ya hatirlatiyor ve ps2 versionu hic kimseye tavsiye etmem ) http://www.youtube.com/v/sLsBBwt544w>http://www.youtube.com/v/sLsBBwt544w type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Bart Simpson pc version gameplay http://www.youtube.com/v/6-J7wiFaCCw>http://www.youtube.com/v/6-J7wiFaCCw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> dikkat ederseniz mac bitince hemen yan hakemler orta sahaya kosuyolar.konami bu sefer cok gercekci yapmislar.ve gameplay,grafik ve atmosfer ps3 ve xbox 360 gibi. zaten pes 2007 xbox 360 version orda sadece yan hakem vardi. vallah konamiye helal olsun brezilya arjantin face modeller http://www.youtube.com/v/_UiTgDjF-xY>http://www.youtube.com/v/_UiTgDjF-xY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
e_blacklion bu demek oluyor ki konami pes 2008 i pc ile ps3 ü aynı oyun ve grafik kalitesinde yapmış. :D ps2 de kalite biraz daha düşük :p
mehmettolga :eek: Yok kardıs o kadar da deıl ps3 cok daha ıyı olmustur pc de aynı kalıteyı yakalamak ımkansız Ronaldo7_ nerden buluyon bu video ları ya daha varsa koysana THENKS ;)
mehmettolga :rolleyes: Nasi yanı pc versıyonu ıle ps3 versıyonu aynı mı olcak yanı shortlar formalar flan dalgalancak mı?:confused:
stinson Bence aynı olamaz.Benzer olabilir fakat PC deki görüntünün 1080p bir televizyon ile PS3'teki görüntünün aynı olması için çok sağlam bir PC'niz olması gerekli bence :rolleyes:
mehmettolga Orjinal Mesajı Yazan: strikeR_ Bence aynı olamaz.Benzer olabilir fakat PC deki görüntünün 1080p bir televizyon ile PS3'teki görüntünün aynı olması için çok sağlam bir PC'niz olması gerekli bence :rolleyes: BENCEDE ;) :)