ya bu oyu n harika en sevindiğim noktalar ise toplar arasında nike ın olması, türk milli takımı ve grafiklerle yeni faceler. Not: Acaba yunanlılar bu videoları izlerken bizi kıskanıyorlarmıdır(yanlış anlaşılmasın) bizim grupda şimdilik liderler ya bence çatlıyolardır
Orjinal Mesajı Yazan: karakummetin,
arkadaşlar bende bilgisayar var ama pek anlamıyorum yani oyunları ps2 de oynuyorum ancak bana yardım ederseniz sevinirim benim bilgisayarın özelliklerini yazayım da bana yeterli olup olmadığını bir söyleyin lütfen pentıum d 2.80ghz bellek 512 mb valla ekran kartına nerden bakacağımı bilmiyorum ancak şöyle bişey yazıyor atı radeon xpress 200 series bir de 17 ınc lcd monitor
RAM'İN yetersiz 512 daha yüksek olursa iyi olur . ekran kartına bilgisyar açılırken siyah ekranda ..gb yazıyo en kolay öle
bakabilirsin
arkadaşlar ben ekran kartı almatı düşünüyorum bi model sölerseniz sevinirim. bütçeyi sarsmıyacak bi model