Orjinal Mesajı Yazan: e_blacklion
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: mehmettolga
Olurmu ps2 yi şu anda 512 lik ekran kartı ıle aynı sevıyede ama 512 lıkten daha iyi goruntu saglıyo lcd de flan
=pc
ya simdi ben oynayis,grafik ve atmosferi sordum hangisi iyi? ps2 mi yoksa pc
bence hic fark yok
herhalde izleyen arkadaşlar 1. ile 4.video arasındaki farkı anlayamamışlar.:p örn: 1.video pc nin (fransa-türkiye)maçındaki kale filesi ile 4.video ps2 nin (brezilya-portekiz)maçındaki kale filesine dikkatlice bir kez daha bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. o zaman grafikteki farkı anlayacaksınız.ps2 deki videoda pes6 daki boş tribün,ıslık seslerinin aynısı var ben bir fark göremedim.bi de şu var,ps3 varken ps2 nin grafiklerini,atmoferini bu kadar özenmezler.ps3 ü boşa çıkarmadılar herhalde,arada kalite farkı olacak tabi;)
bende sana siddetle tavsiye bakmaya istiyorum (ps2 ile alakasi yok)
sen ilk ve ikinci video ac (pc) ve xbox 360 görüyormusum kale file,reklam panolar,cimler felan aynasi yani
ilk video xbox 360:)