kanka ortadaki büyük logo çirkin duruyo
blur toolu al onu biraz bulanıklaştır ki az da olsa düzelsin;)
şeritlerin blend mode'u normal mi bu arada :(
şeritlerin olduğu layera ctrl basılıyken tıkla.sonra şeritler seçili olur.
sonrada kolların bulunduğu layerı seçip delete tuşuna bas.
kolların şeritlerin bulunduğu alanları silinir.şeritlerin modunu değiştirince tempe yerleşir ;)
tam siyah yapma bide gri gibi yap oke?
o zmn kırışıklıklar fln çıkar.
anlamadıysan uygulamalı yap kanka anlattıklarım önemli
ayrıca şeritler fln çok kolın volkan,witch king,kerem ve bnm formaları incele biraz hatta başlarda benimkilere bakarak yapsan bile olr ;)