metinoktay selam bu formalari yaparmisin?yanliz bi zahmet nike cizgili de eske yeni logolu(beyaz yuvarlak armayi
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: metinoktay selam bu formalari yaparmisin?yanliz bi zahmet nike cizgili de eske yeni logolu(beyaz yuvarlak armayi arkadaşım senin dediğini pek anlamadım ne yapmamı istiyorsun kaç tane forma yapacağım teker teker söyle ben yaparım
metinoktay yani nike formasinda siyah arma var ya GS,onu bu sene dönüs yaptiklari klasik arma beyaz yuvarlak logolu diyorum....
mcs Orjinal Mesajı Yazan: sitting bu formayı yapabilirmisin bu formayı bencede yap. Formalar cok güzel emegine saglık
Vanquish İşte profesyonel bir Galatasaraylı'dan Fenerbahçe 100. yıl nike fantasy forması,takımdaşlık başka, fifa aşkı ise bambaşka,işte sonuç..bravo.
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: Vanquish İşte profesyonel bir Galatasaraylı'dan Fenerbahçe 100. yıl nike fantasy forması,takımdaşlık başka, fifa aşkı ise bambaşka,işte sonuç..bravo. yorumun için saol önemli olan dostluk arkadaşlık takımlar farklı olsada bu farketmez
mcs tek kelimeyle muthişsin ne dicemi bilmiom.vall super olmış. ellerine sağlık.ssssssüüüüüüppppppppeeeeeeerrr.....
rashhed sizde hep fb istyosunuz :D :D :D ben bi gs formasını bitiriyim sizin formayıda yaparım :D :D :D bide bu formanın başka resmi varsa koyun daha kolay olur