fifa 07ye mahallemdeki oyunculardan oluşan bir takım ekliyeceğim bunun içinde bir forma tasarladım.
bu yaptığım ilk formayı sizlerle paylaşmak istedim.yorum yaparsanız sevinirim.belki forma yapmaya devam edebilirm.
işte forma tekrar söyleyim bu benim ilk formam