venomX creation master ile ekle o daha iyi hem kaleci hemde üçüncü formayı ekliyor İşte link:http://www.mysweetpatch.com/boutique/pafiledb.php?action=file&id=635
coolmax7 Orjinal Mesajı Yazan: sitting bu formada güzel bunuda yapabilirmisin acaba yaw arkadaş bu formaya da bi el atsan olmaz mı???
Lionel_Messi87 şu adresteki formayı yapar mısın http://img458.imageshack.us/img458/4199/forma2copyuf6.jpg
easports mcs yaptım formanı işte linki http://rapidshare.com/files/55664936/Manchester_Third.bmp.html
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: Jehle formalar çok güzel bide şöle hiç olmamış değişik bişey yapsan gs için:) ben kendim kafadan fantasy yapınca berbat oluyo :D galatasaraya 150. yıl forması yapmıştım eklemedim onun için :D
Avrupaslan 565x565 olan forma varsa yapabilir misin? Eğer M.UNT'ın 565x565 third forması varsa yapabilir misin?
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: Jehle ya forma yapımı için adoe phto shop şart mı link verir misiniz o lazımsa arkadaşım o photoshop linkini veremem program paylaşımı yasak
RaptiyeRapRap rashhed abey ben fenerbajçe turkuazı eklicemde göönderimiş birisi faklı kaydedilmiyo bide sen yollayı versen bide şey isticem üstünde aslanlı 100. yıl gs forması hepsi bu kadar:rolleyes:
volkan_fb kardeş bu formaları fifa 08'e kit raptorla koyabilirmiyiz ve koyabilirsek hamgi formatta:confused:
ceza12345 nasıl resim eklicez qnqalar eLimde süper formalar var 18 takımın forması war söyleyin koyayım ....