serginho_20 kaka resme göre güsel olmuş ama holosko harika omuş yüz hatları falan eline emeğine sağlık
Denizimo holosko da fazla kırışıklık var tomas jun çok iyi kaka olmamış eline sağlık he bide hakıszlık olmasın kaka olmamış derken hatalarıda sölim: suratı çok parlak..ve benzerlik sorunu var.bide model.. saol
gokko7 ewet arkadaşlar yorumlar için saolun kaka nın modeli zaten oyundaki modeli ona nasıl olmamıs diyorsun arkadasım anlamadınm holoskoda haklısın ama resmi çok çok küçüktü o kadar düzeltebildim.kaka bebek gibi olmus diyen dostum adamın zaten bebek gibi babyface bi yüzü var öleydi herhalde yazılısı...bu dediklerim cevap ama dikkate alıyorum değerli yorumlarınızı hepinize tesekkurler bakıpta emeğe yorum yapmayanlar utansın bu arada yeni faceler kanoute kötü oldu gibi geldi ama yorumlara bakayım dedim ibrahim afelley psv