gokko7 sen benim konuma yorum yapmasan tam süper olur..sen yap bir yüzde görelim bu kadar oluyo belki sertan eser
gokko7 ozman yetiştirme ben tanımıyorum seni bu sitenin yöneticisi yokmu yaws bu arkadaş tahrip edici sözler kullanıyor bilginize
serginho_20 ya bence siz tartışmayı bırakın gakko kareşim sende bence burda istekleri değilde tsl yada diğer lig futbolcularını yaparsan daha çok yorum alırsın
gokko7 ya 31 misin nesiin düzgün yorum yap yoksa yapma nerde bu yönetim yawww tahrik ve tahrip edici sözlere maruz kalıyoruz hiçç. kimse kılını kıpırdatmıyor
serginho_20 beyler tartışmanızı başka yerde yapın gakko senden fbdeki kemalin facesini isticem inş yaparsın