gokko7 tesekkur ederim resim kaliteliydi ...diğer facelere yorum bekliyorum arkadaslar...afellay ve kanoute a ok mi?ama dediim gibi junun resmi kaliteliydi diğerleri pek kaliteli değil istediğim oyuncuların resimlerini bulmakta zorlanıyorum ...
RCE halil 31 adlı üye yakın zamanda banlanacaktır.Bilginize...Yaptığı yorumlar gerçekten saygısızlık,terbiyesizlik,aynı şeyi bana yapsa banlardım,ama herşeye kötü denmez.Yüz yapımcısı arkadaş çok gelişmiş devam et.
gokko7 yorumlar için çok tesekkur ediyorum beşiktaş yaparız ama zaten team face pack bayagı var piyasada isteyen olursa beni eklesin vereyim msn de nickimle aynı
_M e E r t y z_ **Gokko senden T S L oyuncularından oluşan bi Face Pack bekliyoruz umarım en kısa zamanda öle bi çalışma yayınlarsın.Bu arada çalışmalarını çok takdir ediyorum**