Hoşbulduk. Fructoser teşekkürler.
Evet askerlik nedeniyle pes6 turnuvalarına katılamadım fakat pes6 dan da uzak kalmadım. Mesai bittikten sonra akşamları arkadaşlarla karşılıklı 2 ye 2 maçlar yapıyorduk. Denemeyenler ve pes'ten biraz sıkılanlar için kesinlikle tavsiye ederim, bambaşka bir oyun oluyor. Takım arkdaşınla gerçek maçtaki gibi diyaloglara giriyorsun.
PES2008 çıksın, tekrar turnuvalardayım. Artık ADSL hızları da daha iyi olduğu için daha zevkli akıcı maçlar yaparız diyorum.
Selamlar saygılar.