Orjinal Mesajı Yazan: defacto22
Elime erken ulaşsın diye değil ya anlatamadım..Ben de online düşünüyorum aynı zamanda da.
Fİyat burada 17 pound..Güzel fiyat..Peki tr deki fiyatların geçen seneki fiyatlar gibi bununla arasında fark olacağını nerden biliyoruz?
52 ytlye geliyor..Ya trde de benzer bir fiyat çıkarsa?55 ytl oldu mesela ..Yani işin kargosu ayrı sorun fiyatı ayrı..
Siparis verenlere saygım var..Herkes doğru bildiğini yapar da..
Benim aklıma yatmadı bu iş..Size kolay gelsin..
Geçen sene oyun elime çıkış tarihinden tam 5 gün sonra geçti. Türkiye'de ise aynı oyun 3-4 hafta sonra satışa çıktı. Geçen seneki oyunun maliyeti kargo dahil 50 ytl civarıydı. Oyun Türkiye'de 80 YTL olarak çıktı.
Geçen sene biz oyunu 50 YTL'ye alırken, Türkiye'den alanlar 80 YTL'ye almış oldu. 30 YTL karda getiren şirket :) Niye bindiği dalı kessin, talep var. Yine aynı fiyattan, hatta belki daha fazla bir fiyattan satışa çıkar. Çıkınca yine buna şahit olacağız bence :)
sendit.com gayet güvenilir bir site. Geçen sene PES 6'yı yaklaşık 30 kişi bu siteden önsipariş verdi ve herkesin eline oyun öyle veya böyle geçti. Sorun yaşayanlar oldu tabi. Ama genel olarak çoğunluğun bir hafta içinde elinde oldu oyun. sendit.com'la ilgili biraz araştırma yapıp vermiştim siparişi. Herkes yapabilir, internette birçok yorum mevcut bu siteyle ilgili, hem de Türk'lerin yorumları. Ben 30 YTL fazla vermek istemiyorum, hem de oyun elime daha geç geçecekse :)