Geçen sene PES6'yı sorunsuz aldım ve maalesef elde olmayan nedenlerle İstanbul'da bir arkadaşa (kendisiyle soccercenter.net aracılığıyla yine böyle ön sipariş forumundan irtibat kurduk) paketini dahi açmadan satmak zorunda kaldım.
Şimdi PES2008 ön siparişimi verdim. Allah'ın izniyle bu sene PES takılacağım. VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU OLSUN...