Orjinal Mesajı Yazan: m_tunahan
peki neden kabul etmedi benim kartı??
Kart numarasını falan eksiksiz girdiğine emin misin? Orada issue number diye bir alan vardı sanırım, onu boş bırakıyorduk. Belki oraya birşey yazdıysan kabul etmemiştir. Sadece kart numarası, master mı visa mı, son kullanma tarihi yetiyor diye düşünüyorum. Arkadaki 3 hane bile gerekmiyor galiba. Ama emin değilim. Benimki geçen seneden hazır olduğundan tekrar yeni kart oluşturmadım. Sen de sanırım kart değiştirecektin, öyle birşey demiştin.
Sanal kredi kartlarıyla ilgili sendit'te sorun yaşanabiliyor. Eğer sanal kartsa belki öyle bir problem yaşamışsındır. Bunun dışında ben geçen sene Axess kartla sipariş verdim bir sorun olmadı. Bonus kartla sipariş verenler de sorun yaşamıyor diye biliyorum. Bilmiyorum tabi sen şimdi hangi kartı kullandın. Ama bence bu issue number alanını boş bırakmama olayıyla ilgili olabilir.