Orjinal Mesajı Yazan: nouma35
arkadaslar bende bu siteden ps3 versiyonunun siparişini vermeyi düsünüyordum bana yardımcı olursanız sevinirim ilk olarak ben daha once ebay dan oyun almıstım fakat biri geldi biri gelmedi acaba bu sitedede boyle birsey olabilirmi birde kargo yu nasıl yapmayı onerirsiniz mesela play asia da fedx i oneriyolar ama oda normal kargoya gore cok pahali son sorum ise daha once alan arkadaslar acaba oyun cıktıktan ne kadar sonra ellerine gecti birde konami oyunun çikisini 26 ekim deiye aciklamişti ama sitede 5 eki yaziyor acaba yanlişmi yaziyor yoksa önemi alindi
verdiğim pes6 siparişlerinden birisi aynı söylediğin şekilde ulaşmamıştı...
fructoser ın yardımı ile yetkilere mesajla sorunu ilettim
tekrar dan bir adet daha postaladılar
ve sorun çözüldü
fakat aradan yaklaşık 1 veya 1.5 ay kadar sonraydı
gelmeyen paket elime ulaştı
etti 3 adet pes6
ve birisi beleş :)
kısaca sendit.com yetkilileri bu tür durumlar da kesinlikle çok hassaslar...