burtiki ya arkadaslar bunları kitserver dosyası olarak toparlayan (mapli olarak) varsa pmden ulasabilir mi gerçekten cok lasım
plexus Orjinal Mesajı Yazan: maNga-Ra teşekkürler.. bi ricam olcak.. fenerbahçe turkuaz forması bana çok yeşilimsi geldi onun daha mavi tonlusu yokmu biraz daha koyu renklisi yani? bu sanırım biraz daha iyi. (alıntıdır) link: http://rapidshare.com/files/46948793/fener_turkuaz.rar
plexus beşiktaş 07-08 sezon formasını isteyen arkadaşlar bu formalar sizin için :cool: Link: http://rapidshare.com/files/46989468/Besiktas_JK-07-08.rar (Alıntıdır)
plexus arkadaşlar formaları yamuk falan çıkan arkadaşlar için kitserverin yeni sürümünü kullanmalarını öneririm.ben sizlere Juce'nin yapmış olduğu son kitserveri buraya ekliyorum. link: http://rapidshare.com/files/47062473/kitserver-6.5.3-no-GDB.zip
Yunus Ewre abi eline sağlıkta galatasarayın içinde bir üsürü dosya var fenerin içinde 3 tane resim var galata gibi bir sürü dosyaları forma yazıları olan fenerbahçe'nin yeni formalarını bulabilirmisin?
plexus Orjinal Mesajı Yazan: Yunus Ewre abi eline sağlıkta galatasarayın içinde bir üsürü dosya var fenerin içinde 3 tane resim var galata gibi bir sürü dosyaları forma yazıları olan fenerbahçe'nin yeni formalarını bulabilirmisin? istediğin bu herhalde : http://rapidshare.com/files/46950438/fener_yeni.rar yalnız arkadaşlar konuya bakan sayaısı oldukça fazla;dosyaları indirenlerin sayısı da yüksek, fakat yorum çok az!
Yunus Ewre saol abicim eline sağlık bi şey daha sorcam abi ben kitserver'ide indirdim ama formaları nasıl yüklicem onu anlamadım bir söylersen nereye atcam filan
turgay_0861 ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK BİRDE TRABZONSPORUN FORMALARINI YAPARSAN MEMNUN OLURUM KİTSERVER İÇİN LİNKİYLE BERABER ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER KOLAY GELSİN
Yunus Ewre yaa beyler bir yardım bu formaları kitserverle nasıl yüklicez bi söyleyin turgay amca sende bi yardım etsen biliyorsan::D:D:D:D:d please
ibrahimkarakus kitseveri Pro Evolution Soccer 6 dosyasina kopyala. kitserver dosyasinin icinde GDB diye Dosya var GDB Dosyasinin icindede uni diye bir Dosya var. uni Dosyasini icine TSL diye dosyanin icine takimlarin formalarini at. Türk takimlarin Formalariysa TSL Dosyasina atiyorsun sadece. attiktan sonra kitserveri actin dosyada setup var. installa bas ve oyunun tadini cikar.
ibrahimkarakus 3 büyüklerin 2007-2008 sezonu formalarini ariyorum. bulduklarimda problemler cikiyor. lütfen formalari Dosya halinde koyan olursa sevinirim...
sieee abi biz bunları nereye koyupda çalıştırcas yardım edin bana 3 gündür kafayı yicem msn cezervesokak@hotmail.com
plexus arkadaşlar forumda kitserverin nasıl kullanılacağına ilişkin dökümanlar mevcut.biraz araştırırsanız bulursunuz.manchester united formasını da bu konunun başlarına bakarsanız görürsünüz.biraz araştıralım lütfen.ilgili arkadaşlara duyrulur.yine de yardımcı olabileceğimiz bir şey olursa elimizden geleni yaparız.
plexus Orjinal Mesajı Yazan: s_h_24 NERDEN İNDİRCEZ BUNLARI NE OLUR CEVAP..... arkadaşım linkleri görmüyor musun?linke tıkla ve indir.konunun ilk sayfalarına bak!
Thailan formalar için teşekkürler. real madrid, w.breman ve sevilla'nın yeni sezon formalarını da bulabilir misin?