hocam aklıma takıldı ya biz bu indirdiklerimiz klasör halindemi yoksa içindekileri dışarı çakarıp öylemi atıcaz uni nin içine ayrıca bi kod falan girmemiz lazım değil dimi map dosyası var allahtan şimdiden teşekürler..başarılarının devamını dilerm.. :)