plexus Orjinal Mesajı Yazan: _CaN.CaN_ bjk yok mu ? henüz yok arkadaşım ama bulduğumda hemen ekliyeceğim.zaten bjk formasını daha dün tanıttı sanırım.yakın zamanda çıkar.
Madd.Dogg evt bencede ole ıyı olur ama yenı sezon kaleci formaları fazla farklı degıl.bu arada en cok klasik cubuklu formamızı cok begendım
fehmi_1905 Orjinal Mesajı Yazan: plexus barcelona 07-08 sezon forması : http://rapidshare.com/files/46367706/Barcelona-07-08.rar formalar alıntıdır arkadaşlar.bana ait değildir.bilginize... eyvallah kardes sağol emeğine sağlık alıntıda olsa...
plexus arsenal 07-08 sezon formaları: http://rapidshare.com/files/46565755/Arsenal_07-08.rar arkadaşlar formalardan sadece birinin resmini koyuyorum.yalnız verdiğim linklerden klasör halinde formalar çıkmaktadır.teşekkür eden herkese ben de teşekkür ederim.güle güle kullanın :)
plexus Orjinal Mesajı Yazan: SPRbrky16NT Porto'nun 2007/2008 HD formalarını da koyabilir misin ? buyur arkadaşım porto 07-08 yeni sezon: http://rapidshare.com/files/46567885/FC_Porto-GDB-Folder07-08.rar
turgay_0861 ARKADAŞİM ELİNE SAĞLIK GÜZEL OLMUŞ FORMALAR DA KITSERVERE ATIYORUM OYUNDA ÇİKMIYO DOSYA OLARAK İNMIYOR YARDIMIN İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
plexus Orjinal Mesajı Yazan: turgay_0861 ARKADAŞİM ELİNE SAĞLIK GÜZEL OLMUŞ FORMALAR DA KITSERVERE ATIYORUM OYUNDA ÇİKMIYO DOSYA OLARAK İNMIYOR YARDIMIN İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER arkadaşım dosya olarak inmesi lazım.rardan çıkan dosyayı kitserverin içindeki gdb klasörünündeki üniye kaydedeceksin.bir de uninin içindeki map dosyasında takımın ismini ve sırasını yazıp kaydetmelisin.umarım yardımcı olabilmişimdir.
Zombie Ali Helal Bilader Tutturmuşşun Konuyu :) Modlardan benim konuyu Kilitlemelerini Rica Ediyorum..:D
plexus Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen Helal Bilader Tutturmuşşun Konuyu :) Modlardan benim konuyu Kilitlemelerini Rica Ediyorum..:D eyvallah kardeş saolasın yorumun için :)
sansarcan93 bu formalar bende oyuna atınca birbirine karışıyor kolları altta olunca oyunda kötü oluyor onu nasıl ayarlayabilirim
plexus arkadaşlar konuyla alakası yok ama kitserver için farklı bir stad buldum.denemenizi tavsiye ederim. link: http://rapidshare.com/files/46726153/ITA_-_Colosseum_Roma.rar yorumlarınız bekliyorum...
plexus ac milan 07-08 sezon formaları: http://rapidshare.com/files/46784112/AC_Milan-07-08.rar evet arkadaşlar formaları eklemeye devam ediyorum.ilgilenen herkese teşekkür ederim...yorum yazan da yazmayan da sağolsun :)
maNga-Ra teşekkürler.. bi ricam olcak.. fenerbahçe turkuaz forması bana çok yeşilimsi geldi onun daha mavi tonlusu yokmu biraz daha koyu renklisi yani?