Öncelikle Fenerbahçe'yi kutluyorum.
Güzel bir maç izledik. Ama bence Beşiktaş'ın savunmada ve forvet hattında sorunları vardı. Ve takıma Diatta gelince, Burak ve Nobre iyileştiğin de herşey çok güzel olacak. Ben umutluyum valla...
Hakan Arıkan gayet iyiydi.
İbrahim Kaş - Toraman ikilisi de fena değildi ama Cisse'nin tam olarak defansif oynamamasından dolayı zaman zamana açıldılar ve onlar da hata yaptı. ( fenerbahçe'nin 2. golü )
Koray'ı hiç beğenmedim...
Mehmet Yozgatlı çok istekliydi. Asisti de çok güzeldi, ayrıca Carlos'u bayaa yordu gibi :) İnşallah böyle devam eder.
İ.Akın'da geçen sezona göre gelişme görüyorum inşallah daha iyi olacak.
Delgado harikaydı bence.
Bobo'da çok iyiydi ama bayaa yanlız kaldı. Yanına Burak Yılmaz gelince her şey daha güzel olacak.
Fenerbahçe'de ise bence asıl patlamayı Deivid değil de, Kezman yapacak bence...