Kazım Fizik olarak çok iyi oyuncu. Maçta çok kısa süre kalmasına rağmen, bu sezon bize çok yarar sağlayacağını düşünüyorum.
Uğur biraz pasif kaldı nedense, yerine giren Ali Bilgin"de oyunda kaldığı sürece iyiydi.
Kezman"da anlam veremediğim bir durgunluk var. kezman oynamak istiyor, geliyor basıyor topa, pres yapıyor, top istiyor, top veriyor, ama birşeyler ters gidiyor :confused: Şimdilik buna şansızlık diyorum, Gol atmasına o kadar çok sevindim ki anlatamam :)
Deivid Fenerbahçe"ye geldiğinde de yazmıştım, yine yazıcam. Bu adamı ben Lizbon"da da çok defa izledim. Çok gollerini izledim. Çok kaliteli bir oyuncu. Ve iddaa ediyorum, bu sene yeni yıldızlarımızdan birisi olacak.
Kaptanımız Alex ise, Onun için söyleyecek bişey bulamıyorum :) topu ayağına alınca, böyle bambaşka duygulara kapılıyorum :) Ayrıca Mükemmel Alex-Roberto Carlos Paslaşmasının tekrarını göstermeyen Show TV"ye yazıklar olsun.
Roberto Carlos :) o gerçekten bir profesyonel, topu ayağına alışı, pas verişi, Fenerbahçe"li olmaktan o kadar çok gurur duyuyorum ki :)
Maçta Lugano"nun eksiliğini gördük, o Defansımızın olmazsa olmazlarından. O olduğu zaman hiç gol yemeyecekmişiz gibi hissediyorum kendimi :) O bakışları insanı hırslandırıyor, oturduğumuz yerden :)
Takım olarak iyiydik, ayrıca golü attıktan sonra maçın üstüne yatma olayına bayılıyorum. işte Avrupa maçlarında böyle olmamız lazım, golü atacaksın, sonra üstüne yatacaksın, rakibi kışkırtıp, kart yemesine sebep olacaksın.
Beşiktaş"da Delgado"yu Çok beğeniyorum, Yeni Transferlerden Cisse ve Tello"da gayet iyiydi.
Güzel Maç İzledik, Maçtan Önce oynayan kızlarda çok güzeldi ayrıca :)