Orjinal Mesajı Yazan: meganalper
wolf sana kitmaking in parlayan yıldızı diyebilir miyim. Bir de GS nin alternate formassını yapar mısın
Sağol:) Şuan bjknin çubuklusunu yapıom onu bitirir bitirmez gsnin alternate formasını da yaparım;)
Orjinal Mesajı Yazan: Kerem
Formaların Renkleri Kötü Olmuş vede Resimlerde Reklam Olduğu için Kaldırmam Gerekiyor, üzgünüm.
Pardon yaw üşengeçlikten o site için upload ediodum 2 kere etmiim dedim:D.Renkler için ne yapmam gerekiyor?Matlaştırma falan mı yoksa başka bi şey mi?