_wolff_ Renk sorunu hangi formada hangi renk sorunlu biraz daha açık anlatabilir misin?Harika olmasını istiyorum da:D
xxmenxx !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KARDEŞ 2 LİG FORMALARINI YAPSANA ORDU MARDİN GAZİANTEP B.B VE DİĞERLERİNİ YAPARSAN SEVİNİR KOLAY GELSİN!!!!!!!!!!!!!!!!!
_wolff_ Orjinal Mesajı Yazan: xxmenxx !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KARDEŞ 2 LİG FORMALARINI YAPSANA ORDU MARDİN GAZİANTEP B.B VE DİĞERLERİNİ YAPARSAN SEVİNİR KOLAY GELSİN!!!!!!!!!!!!!!!!! Resim bulursan yaparım;)
_wolff_ Beşiktaş Çubuklu Not:Cola Turka logosu Kerem'in yaptığı Beşiktaş formasından alınmıştır.Aradım aradım o logyu bulamadım yaw:D Parlak-Mat
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: _wolff_ Beşiktaş Çubuklu Not:Cola Turka logosu Kerem'in yaptığı Beşiktaş formasından alınmıştır.Aradım aradım o logyu bulamadım yaw:D Parlak-Mat Bulunamaz zaten o logo bende uğraştım baya yapmak için ;) forma iyi yavaş yavaş güzelleşiyorlar
_wolff_ Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 bjk minikitini de yaparsan çok secvinirim Bütün formaları bitirip minkitleri de yapıp pack halinde yayınlicam;)
BLACK EAGLE5 bjk formaları için teşekkürler eline sağlık güzel görünüyor yalnız beyaz formadaki kırmızı çizgi amblemin üzerindeki tarafta biraz fazla uzun olmuş sanırım tabi orjinali öyleyse bilmiyorum:D birde ricam bjk çubuklu formadaki amblemdeki iki yıldızı eklersen çok sevinirim saol
BLACK EAGLE5 yaw kardeşim bende fifa07\08 edition pack yüklü normal çalışıyor sorunum yok ama senin yaptığın yeni formaları CM07ile yükleyince oyundan atıyor daha önce çok fazla forma yükledim senin formaları 512*512 bmp formatında yüklüyorum sorun çıkıyor yardımcı olursan çok sevinirim
_wolff_ Valla bende öyle bi sorun olmadı ama belki boyutun düşültmen gerekio olabilir.Cmden her hangi bi formayı export et benim formayı yapıştır öle dene;) Beşiktaş Çubuklu Update
_wolff_ Vee yeni formam kendi çizimim olan Chelsea Away 08 Yakında daha güzel bi temple update yapacağım.
BLACK EAGLE5 BJK çubuklu update için saol ama dediğin gibi fifa07\08 edition yüklüyken bjknini yüklü formasını çıkarıp senini yaptığını import yapıyorum ama olmadı boyutu kaç yapapyım 512*512 uygun değilmi?