karakummetin valla bence de fazla heyecan yapmayalım sakin olun elinizdeki oyunu oynayın biraz rahatlayın şurda 10 15 gün var yok herşeyin belli olması için
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: ssserkannn Lisans pc'de farklı ps3 farklı olmaz.Oyun aynıdır.Tek fark görüntüdür bunu zaten herkes biliyor. Beşiktaş,Galatasaray ve Fenerbahçe'nin lisanslı olması güzel olmuş. Tüm milli takımlarda lisanslı.Türkiye'yi falan gördüm yani Yok öyle değil.Eğer konaminin ps3 ile bir anlaşması gibi bişey varsa tamamen ps3 e farklı diğer platformlara farklı çıkabilir.(bkz. Splinter cell double agent-XBOX 360)ki bence öyle.:)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ Yok öyle değil.Eğer konaminin ps3 ile bir anlaşması gibi bişey varsa tamamen ps3 e farklı diğer platformlara farklı çıkabilir.(bkz. Splinter cell double agent-XBOX 360)ki bence öyle.:) bu anlaşmayla alakalı değil lisansla alakalı,lisans da alınırsa tüm platformlarda aynı olur ;)
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ Yok öyle değil.Eğer konaminin ps3 ile bir anlaşması gibi bişey varsa tamamen ps3 e farklı diğer platformlara farklı çıkabilir.(bkz. Splinter cell double agent-XBOX 360)ki bence öyle.:) bu anlaşmayla alakalı değil lisansla alakalı,lisans da alınırsa tüm platformlarda aynı olur ;) bilmeden konuşmalayım.konami lisans almış veya almamış olabilir.ama konaminin playstation 3 ile bir anlaşması varsa playstation 3 e tamamen farklı ve daha iyi bir oyun çıkarabilir ki playstation 3 satılsın ticaret stratejisi;)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ bilmeden konuşmalayım.konami lisans almış veya almamış olabilir.ama konaminin playstation 3 ile bir anlaşması varsa playstation 3 e tamamen farklı ve daha iyi bir oyun çıkarabilir ki playstation 3 satılsın ticaret stratejisi;) ya ben anlatamadım yada bir yanlış anlama oldu. Konami istediği kadar anlaşma yapsın,sonuçta ülke federasyonları lisans vermediği sürece böyle bir şey olmaz ;) örnek;Almanya Ligi Pes 6'dan mahkeme kararıyla çıkartıldı ;)
Hayko_777 Ya bi kesinlik kazansaydı herşey çok iyi olacak.Ama fb ve bjk'nin lisanslı olması sanırım kesinleşti. Lafa bak sanırım kesinleşti :)
03Gs1905 Besiktas oyunda var ama lisanssız olarak yer alacak.Yeni lisans alınan takımlar "**bold**" yazılmış.. :D
orkunbjk Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Besiktas oyunda var ama lisanssız olarak yer alacak.Yeni lisans alınan takımlar "bold" yazılmış.. :D B.Munich, Porto gibi takımlarda Bold yazılmamış. listedekilerin hepsi lisanslı. ingiltere linginden sadece 2 takım yazılmış mesela.
Micropua 13 lig ve hepsinin lisanslı olması haberi doğru ama ps3 için sadece tamamen ps3 sattırmak amacıyla bildiğim kadarı ile dünyada ps3 satışların tahminlerin yarısında ps2 yi en çok sattıranında pes ve winning olduğu düşünürsek sony konomiyi feci şekilde destekliyor ps3 de ligler full lisanslı olucak süper lig dahil konami federasyonlardan lisansları almış fakat sadece ps3 e aktarıyorlar ancak pes 2009 da pclerimzide oynarız full lisans olayını
orkunbjk Orjinal Mesajı Yazan: Micropua 13 lig ve hepsinin lisanslı olması haberi doğru ama ps3 için sadece tamamen ps3 sattırmak amacıyla bildiğim kadarı ile dünyada ps3 satışların tahminlerin yarısında ps2 yi en çok sattıranında pes ve winning olduğu düşünürsek sony konomiyi feci şekilde destekliyor ps3 de ligler full lisanslı olucak süper lig dahil konami federasyonlardan lisansları almış fakat sadece ps3 e aktarıyorlar ancak pes 2009 da pclerimzide oynarız full lisans olayını Kaynak var mı? umarım doğrudur.
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Micropua 13 lig ve hepsinin lisanslı olması haberi doğru ama ps3 için sadece tamamen ps3 sattırmak amacıyla bildiğim kadarı ile dünyada ps3 satışların tahminlerin yarısında ps2 yi en çok sattıranında pes ve winning olduğu düşünürsek sony konomiyi feci şekilde destekliyor ps3 de ligler full lisanslı olucak süper lig dahil konami federasyonlardan lisansları almış fakat sadece ps3 e aktarıyorlar ancak pes 2009 da pclerimzide oynarız full lisans olayını aynen benim dediğim gibi tüm lisanslar alınmış olsa bile ps3ü sattırmak için sadece ps3 e konulabilir.diğer platformlara zor.her ne kadar dediğimi anlamayanlar olsada..
stinson Orjinal Mesajı Yazan: Micropua 13 lig ve hepsinin lisanslı olması haberi doğru ama ps3 için sadece tamamen ps3 sattırmak amacıyla bildiğim kadarı ile dünyada ps3 satışların tahminlerin yarısında ps2 yi en çok sattıranında pes ve winning olduğu düşünürsek sony konomiyi feci şekilde destekliyor ps3 de ligler full lisanslı olucak süper lig dahil konami federasyonlardan lisansları almış fakat sadece ps3 e aktarıyorlar ancak pes 2009 da pclerimzide oynarız full lisans olayını İnşallah doğrudur :)
digimax lisanslı lisansız olayıysa sadee önemli değil... o zman 3 4 lig kadar yer boş bırakırlar takım yapılsın diye.. oyun modları aynımı olacak bu önemli.. yani ps3 teki master ligle pc deki aynımı olacak.. aynı olmazsa ps3 ten başka seçenek yok..