Venom Merak etme hepsi lisanslı benim verdiğim listedekilerin, kaynak sağlam. http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=3421
turkmad Orjinal Mesajı Yazan: Venom Merak etme hepsi lisanslı benim verdiğim listedekilerin, kaynak sağlam. http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=3421 peki milli takımlar lisanslı mı:confused:
Venom Tüm milli takımlar lisanslı diye yazmışlar bazı forumlarda ama tam güvenemiyorum. Mail yolladım bu konu hakkında cevap bekliyorum bakalım.
XII **Beyler merak ettim şimdi bu oyun nezaman çıkar.AYrıca FB lisanslı ya adamlar face işine girermi sizce?(Carlos kezman dışında)**
karakummetin şimdi lisans olayı tamam gibi herhalde en azından 3 büyük klübümüzün lisansları alınmış en sonunda bundan sonra daha büyük bir zevkle oynarız bu oyunu ancak bir soru sormak istiyorum bilen arkadaşlar varsa resmi olarak ne zaman açıklanır oyun içinde yer alan takımlar
karizmaturkish Yaaa ArkadaşLar Bence bu Yalan bir Konu Bundan ÖnCe 13 Liq oLcak ve HePSide LisansLı oLcak dioLardı İnşaLLah ÖLedir...
Datronic 13 lig sadece ps3 için o 13 ligde türkiyede var ama pc ve ps2 de öle değil ama 3 büyük takım ve milli takımımız lisanslı
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Quaresma_7 bari 3-4 tane boş lig bıraksalar o zaman yama yapımcıları için iyi olurdu sorun değil yine Hollanda'nın üstüne yaparız :cool: eskiden boş lig mi vardı :)
ssserkannn Lisans pc'de farklı ps3 farklı olmaz.Oyun aynıdır.Tek fark görüntüdür bunu zaten herkes biliyor. Beşiktaş,Galatasaray ve Fenerbahçe'nin lisanslı olması güzel olmuş. Tüm milli takımlarda lisanslı.Türkiye'yi falan gördüm yani
Arda666 yaw bunlar nası oyun yapıyorlar hersene aynı ligler hiç bir ilerleme yok (lisans önemli değil yama yapılıyor zaten)almanya ligi bile yok
C.ronaldo58 eskiden ALMANYA LİGİ VARDI SİMD İODA YOK HADİ TÜRKİYE LİGİ YİNE YAMAYLA OLUR AMA KLÜBLERDE COK AZ OYUNUN TATI KALMIYACAK
genckartal1903 http://www.chip.com.tr/konu.asp?id=3953 :S baya aklım karıştı benim yaa.. burdada var diyo...
RaphaeLmiX arkadaşlar bekleyin nolursunuz bakın tartışma kızışmaya başlıo yavaş yavaş bekleyin görün ;) sabırlı olun biraz daha az kaldı alıcaksınız oyunu :D