RaphaeLmiX aynı olucak digimax... bunları söylemekten de sıkıldım.. araştırın biraz forumu lütfen hep aynı soruları soruluyor ;)
Burix_1907 ben yine şüpeliyim fb ve bjk den ama olursa çok güzel olur zaten fb yi lisanslı yaparlarsa option file indirmeye hiç gerek yok