Orjinal Mesajı Yazan: geliyor
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI
Fifa Manager'de reklam panolarına kadar herşeyi ayarlayabiliyorsunuz.Parayı siz kontrol ediyorsunuz vede stadı yıkıp yeniden yapabiliyorsunuz.Gerektiğinde tesislerinizi yenileyebiliyorsunuz.
FMde böyle şeyler mümkün değil..Fifa Manager, FM ye oranla çok ama çok önde ;)
Çok ama çok önde oldugu için dünyada en fazla FM satılıyor ve oynanıyor...
arkadaşlar oyun managerlik oyunu yani sen magerlik yapıcaksın ne işin var senin stadı yıkıp istediğin gibi stad yapmakla ne işin var senin sponsorluklarla ne işin var evlenip bosanmayla...bırak zaten bunları Manager yapamaz !!!
FMde böyle şeyler mümkün değil..Fifa Manager, FM ye oranla çok ama çok önde ;) dedin ya o milletin pc si fm yi kaldırıyo diye anladın mı??
Arkadaşım pc kaldırma olayına boşuna getirme , 1000 YTL lik pc alan 1500 ytl lik pcde alır ayrıca fifamın sistem gereksinimi pcyi oyun amacıyla alan herkese yetecek sistem gereksinimi var bu işler sistemle mistemler olmaz bak bakım Crysis in sistem gereksinimine bide fifamın sistemine arasındaki ucuyum farkı gör üstünede en çok satanlar listesine bak fifam listeye dahi girmiş mi ? ve Crysis e bak ilk 2 ye girmiş mi ? yani böyle boş laflarla olmaz ea tcm adında managerlik oyunu çıkartıyordu rezil olunca adını değiştirdi fifam yaptı neden acaba ?
Orjinal Mesajı Yazan: Ugurbeckham
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI
Fifa Manager'de reklam panolarına kadar herşeyi ayarlayabiliyorsunuz.Parayı siz kontrol ediyorsunuz vede stadı yıkıp yeniden yapabiliyorsunuz.Gerektiğinde tesislerinizi yenileyebiliyorsunuz.
FMde böyle şeyler mümkün değil..Fifa Manager, FM ye oranla çok ama çok önde ;)
Çok ama çok önde oldugu için dünyada en fazla FM satılıyor ve oynanıyor...
arkadaşlar oyun managerlik oyunu yani sen magerlik yapıcaksın ne işin var senin stadı yıkıp istediğin gibi stad yapmakla ne işin var senin sponsorluklarla ne işin var evlenip bosanmayla...bırak zaten bunları Manager yapamaz !!!
ne işin var evlenip bosanmayla...bırak zaten bunları Manager yapamaz !!! koptum bu satıra puahahahahaha ne işin var menejer evlenmez uyumaz insan değildir o puahhahahaha
Lafı g*tunden anlayan birisi...