andrey1991 valla ben fm 2008 ide oynadım.oda güzel ama fifa manager 2008'deki detaylar daha fazla.ayrıca database editörüde çok iyi fm ye göre.yani fifa manager bir adım önde.bu arada şunuda söyleyeyim fifa manager fm ye göre hep zor olmuştur.çünkü detay fazla.
Xeva Arkadaşlar sorarım FM cilere hangi Fm oyununda kendi kulübünüzü kurup yıllarca ona emek verip bir yerlere geldiğini görebiliyosunuz .Ben orjinallik ve detay hastasıyım ve kulübün herşeyini ayarlamaktan ve özelleştirmekten zevk alıyorum hangi oyunda stadın yanına dışardan taraftarlar için hava alanı inşa edebiliyosunuz? yada hangi fm de genç kampı kurabiliyorsunuz? yada hangi fm oyunuda halka açılıp bütçenizi genişletebiliyosunuz? İşte bu saydığım YADA lar hiç bitmez Fifa manager 08 buraya sığmaz. Fm ciler birşeyi kabul edin fifa managerda sizin anlayamıycağınız ve çözemiyceğiniz çok fazla detay var bu yüzden biz bu oyunu sevmiyoruz diyin bizde FİFA MANAGER cılar olarak bunu kabul edelim tartışmayalım ... Ayrıca bende FM oynadımve çok dar buldum sıkıldım hep aynı şey bi taktik yaptım 3 sezon gitti Fifa managerda rakip siizn önceki maçlarınızdaki taktiklerinize göre oynuyor ona göre her maça farklı taktiklerle oynamanız gerekebiliyor...:);)
Xeva Ayrıca ben Fifa manager ı 2003 ten beri oynuyorum daha önceleri premier manager vardı onuda oynardım ben EA nin tüm menejerlik serilerini oynadım .CM ve FM leride her sene denemek için oynarım ama yıllardır bir ilerleme yok...Olacağınıda sanmıyorum PS2 deki LMA managerda bile 3D mod var o bile FM den ilerde siz düşünün artık
Xeva Arkadaşım neresini çözemediysen söyle anlatalım yardımcı olalım ben oyunda Pilot takımda yaptım ama tam kullanımını çözemedim onu çözen varsa banada anlatsın
panzercan fifa manager 2008 yardım lütfen!! fifa manageri yükledim bi sorun çıkmadı oyunda da ilk zamanlar birşey yoktu ama maçlara girerken oyundan atmaya başladı ayrıca oyundan attığı gibi bilgisayarı da resetliyo ne yapabilirim?Şimdiden teşekkürler
panzercan fifa manager 2008 yardım lütfen!! fifa manageri yükledim bi sorun çıkmadı oyunda da ilk zamanlar birşey yoktu ama maçlara girerken oyundan atmaya başladı ayrıca oyundan attığı gibi bilgisayarı da resetliyo ne yapabilirim?Şimdiden teşekkürler lütfen yardım acill oyunudün aldım kurdum patch 1v felan war türkçe yaması vrar hersey normal maclara girerken 3B oyundan atıyor ve resetliyor nolur yardım edin arkadaslar :( :( :( :( :( :( :( :( :( Xeva Arkadaşım oyunu sil patchleri ve türkçe yamaları kurmadan dene oyun eklentisiz olsun crack yap ve tekrar dene buda olmazsa sendeki oyunda bulunan bazı dosyalar eksikte olabilir daha önce başıma gelmişti yuviyuvi şu an galatasaray ve türkiye milli takımını çalıştırıyom.türkiye yi euro 2008 şampiyonu yaptım.manyak bi oyun herkeza tavsiye ederim. morientesosm sana bişey soracagım türkçe yamasını nerden buldun ben bulamadım?? sinanberksaglam hakket ya full yamaysa link verin euro 2008 e indiridm oyunu içine etti yama %94 ile kubizm ya beyler ben middlesbrough menajeriyim çok saçma fikstür oluyor bazen 4 gün arka arkaya maç yaptım 3 ü chelsea liverpool arsenaldı fikstür çok özensiz hazırlanmış bu hataları gideren yama varmı acaba?? c.fabregas kaç yılındasın oyunda ilerleyen yıllarda oluo bende öyle olmuştu en azından sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
Xeva Arkadaşım oyunu sil patchleri ve türkçe yamaları kurmadan dene oyun eklentisiz olsun crack yap ve tekrar dene buda olmazsa sendeki oyunda bulunan bazı dosyalar eksikte olabilir daha önce başıma gelmişti
yuviyuvi şu an galatasaray ve türkiye milli takımını çalıştırıyom.türkiye yi euro 2008 şampiyonu yaptım.manyak bi oyun herkeza tavsiye ederim.
kubizm ya beyler ben middlesbrough menajeriyim çok saçma fikstür oluyor bazen 4 gün arka arkaya maç yaptım 3 ü chelsea liverpool arsenaldı fikstür çok özensiz hazırlanmış bu hataları gideren yama varmı acaba??
sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar
sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar
sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar
sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar
sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar
sinanberksaglam ayarlıyorsun aslında edsitörden de 2 yıl ayarlanıyor country settings de league fixture gibi bişi var ama o değil calendar