Arkadaşlar oyunu kurdum 3D maç yapana kadar sorun yok herşey güzEL gidiyor.
Text olsun video olarak olsun maçları tamamlayabiliyorum fakat 3D görüntü olarak izlemek istediğimde beni oyundan atıyor.
exe hatası veriyor fakat exe hatası olsa oyun diğer şekillerinde neden ilerlesin ? Exe hatasının yanında GfxCore.dll
böyle bir hatada veriyor nedeni nedir aynı sorunları yaşayan arkadaşlar varmı acaba ?