arkadaşlar uğraşmış yapmışsınız, elinize sağlık, maç yaparken eskisinden iyi. ama menejer modda maça git dediğinde direkt dışarı atıyor. bu yüzden menejer mod oynayamıyorum. bunu çözerseniz tam süper olacak ;)
kendi adıma, eğer çözülemezse ben mecbur eski seviyeyi yüklerim, menejer oynamadan bayacak çünkü, hep maç hep maç...
ama yine de iyi ve güzel iş, düzelteceğinizi umut ediyor, V2.0'ı bekliyoruz. :)