abiler oyundan atma sorununun nerden kaynaklandığını anladım sorun tamamen tsl'den kaynaklanıyo bende yamayı yükledikten sonra oyuna girip hemen bjkyi alıp maç yaptım karşımada feneri koydum maç gayet güzel herşey güzel fakat maç bittikten sonra menüye dönemiyordum hata weriyodu.manager modunuda denedim.Yine bjkyi aldım simulate yaptığım maçların hepsi sorunsuzdu hiç hata yoktu bi kerede kendim oynayayım dedim maça girdim yine sorunsuz maçı oynadım ama maç bitti menüye dönemeden yine hata werdi.bu sefer tekrar oyuna girdim ve tsl'nin dışında takımlarla maça girdim maç bitti yine hata wericek diye beklerken menüye rahatlıkla döndüm.1-2 maç daha yaptım hiçbirinde sorun yaşamadım birde manager modda bunu deneyeyim dedim.Roma'yı aldım managerde ilk 2 maçı simulate yaptım hiçbir sorun olmadı.Bide ben oynayayım dedim maça girdim maç hatasız bitti.maç sonu ana menüye rahatlıkla çıktı.Yani biraz uzun oldu ama anladığım kadarıyla bu yeni eklenen takımlar(kasımpaşa,belediye,oftaş)falan oyunu bozuyo tsl dışında oynarsanız sanırım oyundan falan atma olmaz!!!!!!!!