yama gerçekden güzel
tabiki kusursuz değil
bazı eksikleri:
*formalar düşük kaliteli rekler fazla canlı
*çimler de fazla canlı daha yumuşak olmalılar
*menü tasarımı çok başarısız
*menejer modu tamamen türkçe değil (özellikle transfer)
Başarılı yerleri:
*Kadrolar başarılı editlenmiş
*suratlar başarılı
Yama için teşekkürler saydığım eksiklerle ilgilenirseniz çok sevinirim