öncelikle yorumlarınız için teşekkürler.
CaSSiNi™
daha önceden alexin saçlı halini yapmıştım.bide saçsız yapim dedim.
cangele9
resimler güzel bi tek martinez baya bi zorlar çünkü hem ağzı açık hemde çok gülmüş gülmesini engellerim ama ağzını başka bi yerden alabilirm.pek kaliteli olacağını zannetmiorm ama yaparım genede.bu arada hepsi sakaryaspordan olmuş.hepsini yaparsam istediklerinin haksızlık olur die düşünüorm;)çünkü o kadar çok face isteyen varki ;)hepsini yaparım ama hepsini öle peş peşe yapamam;)zaten çıkaracağım face packte anadolu dan futbolcular olacak;)