galatasaraylı67 gerçekten süper faceler yapıyosun ben de senin face yapma videosunu indirip faceler yaptım 5-10 tane.
Daha sonra format atıldı bilgisayara.Ben CM07 ve FSHTOOLu tekrar yükledim ama CM07 den çıkardığım faceleri fshtoolla
birlikte aç deyip enter e bastığımda BMP değil de BIN formatında çıkarmaya başladı.Onu nasıl düzeltecem hakkında bilgin
bi yardım edebilir misin?Şimdiden tşk.
Facelere devam...;)