capurro22 Orjinal Mesajı Yazan: galatasarayli67 yorumun için saol yakında bi face pack çıkarcam onda hepsini bulabileceksin çıkaracağın face packi sabırsızlıkla bekliyorum mükemmel yama olacak
galatasarayli67 teşekkür ederim rosicky i yaptım az sonra yayınlayacağım zaten.tatile gitmeden önce de alex in kel halini yaparım.ama bana kel halinin resmini bulman lazım;)
ewerad face pack i sabırsızlıkla bekliyoruz:) tatile ne zmn gidiyosun? bu arada alakası yok ama senin çektiğin sesli videoda ben senin bilgisayarını vista ya benzettim.bilgisayarın vista mı?(niye sordun dersen vista ya uygun o-edit yok ta:))
capurro22 işte bir resim http://www.futbolmerkezi.com/resimler/oyuncular/brezilya/alex_fb.jpg (alıntıdır) daha büyük buldukça koyarım kardeş cangelenin fotosu http://img123.imageshack.us/img123/8932/cangelegk7.png(alıntıdır alex zor gibi kardeş cangelenin face yi yapabilirsen yaparmısın bu arada tatile ne zaman gidiyon kardeş buda martinez http://img413.imageshack.us/img413/6205/81078592sb6.png (alıntıdır) istersen tatilden önce istersen tatilden sonra yap farketmez senin yaparım demen önemliydi saol
galatasarayli67 cangele nin resmi güzel face ini yapabilirim ama alex in resmi küçük kaliteli olmaz;) bu arada rosicky bitti buyrun
galatasarayli67 teşekkürlerde mesajlarını birleştirirsen iyi olur.flood oluo ceza yemeni istemem kardeş;)
ewerad Orjinal Mesajı Yazan: ewerad face pack i sabırsızlıkla bekliyoruz:) tatile ne zmn gidiyosun? bu arada alakası yok ama senin çektiğin sesli videoda ben senin bilgisayarını vista ya benzettim.bilgisayarın vista mı?(niye sordun dersen vista ya uygun o-edit yok ta:)) bu sorularıma cevap yok mu?bir de rosicky neffis onu da face pack te yayınlarsan gzl olur:)
galatasarayli67 Orjinal Mesajı Yazan: ewerad Orjinal Mesajı Yazan: ewerad face pack i sabırsızlıkla bekliyoruz:) tatile ne zmn gidiyosun? bu arada alakası yok ama senin çektiğin sesli videoda ben senin bilgisayarını vista ya benzettim.bilgisayarın vista mı?(niye sordun dersen vista ya uygun o-edit yok ta:)) bu sorularıma cevap yok mu?bir de rosicky neffis onu da face pack te yayınlarsan gzl olur:) tatile yarın gidiorm. ayrıca pc im xp ama benim temam,alienware die bi pc nin teması;) yorumlar içinde saolun
CaSSiNi_ Alex texture çok kaliteli olmuş model de tam uyumlu olmuş b ide saçlı versiyonu yapabilirsen çok güzel olacaktır eminim.
cangele9 kardeş müthiş olmuş alex yakında patch çıkaracam dedinde gitmeden bi upload etsen ben sabredemem sen dönene kadar.eğer patch çıkarıcam dedin ya işte sana face fotoları belki işine yarar arkadaşlar mehmet uslu fotosu: http://img153.imageshack.us/img153/1647/mehmetusluks3.png (alıntıdır) m'bayo fotosu: http://img406.imageshack.us/img406/2224/mbayozu1.png (alıntıdır) murat erdoğan fotosu: http://img123.imageshack.us/img123/8082/muratbe3.png (alıntıdır) cangelenin fotosu http://img123.imageshack.us/img123/8932/cangelegk7.png(alıntıdır) martinez http://img413.imageshack.us/img413/6205/81078592sb6.png (alıntıdır) umarım işine yarar hepsi sakaryaspordan ama olsun kardeş