bravo
ama benim sorunum var senin face yapımı konunada yolladım face yaparken clone olayı oluo ancak zor oluyor. faceyi yaptım diyelim bu seferde sizin yaptığınız gibi o-editde mavi ekranda çıkmıyor . senin tutorialdaki olayların hepsini yaptım yine olmadı