kurdt ya bn hala 38 deki kutulardayim takildim 6 da bide 20 ye kadar olduunu dusunursek kafayi yemek uzereyim:p
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: HellboY Yalnız puzzle'dan sonra pek iyi görmüyorum:D :) aslinda komikti ama bn hala 38 de olduum icn gulemiorum :mad: ve kapattim Yaz Askimla oynucam:D
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: HellboY Sonunda 40. bölümü bitirdim.Yalnız puzzle'dan sonra pek iyi görmüyorum:D tekrar oynamış gibi oldum ^o) :D
Cesc Bugün 3.45 gibi başladığım gyzemde gyzemistik oldum:) Arada 7 saatlik bi uyku olamasaydı ve bazı ark.alrım bni oyalamasaydı(:p) çok daha önce olacaktım. Nese kahinden msj bekliorm..
Immune Ya başlıcam bu oyuna ha ! 40. bekleme bölümündeyim ve her girdiğimde bi kural ihlali tespit ediyo vurcam kafasına ya :mad: Uln yiit hep senin yüzünden direk cevap verilir mi :P
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Ya başlıcam bu oyuna ha ! 40. bekleme bölümündeyim ve her girdiğimde bi kural ihlali tespit ediyo vurcam kafasına ya :mad: Uln yiit hep senin yüzünden direk cevap verilir mi :P Bende 39. Bölümde Kaldım Her Dakka Kural İhlali Gyzmoda Kalmadı -30 Gyzmo
toffifee arkadaşlar,36. bölüm için direkt sayıyı yazın demişsiniz.ben yazıyorum ama olmuyo bi türlü.doğru yazdığımdan eminim.biri yardım etsin lütfen!!!
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Yavs bugün açtım burda takıldım millet uçmuş 36 40 biz kaçıncı bölümde takıldık yau:D:D Sayfa kaynağına bak.Sanırım orda bir ipucu vardı.Ya da aşağıda anahtarda da olabilir.Birinde vardı işte ipucu ;)