ceyhan12 Orjinal Mesajı Yazan: KolaysaAnlat bn 38 deyim heralde gecemicem oyunu kendi kaderine biraktim:p Kutucuklar:mad: Ben de 38'deyim geçemiyorum bir türlü herhalde mecbur bırakıcam oyunu.
ceyhan12 Bu 38. bölümdeki 20 aşamayı geçenler nasıl geçtiler çok merak ediyorum biz daha 6-7'de kalıyoruz.
kurdt resim herseyi anlatio bn mi yanlis yapiorum yoksa yoksasi ne ya? burdan bana yardmi edecek varmi? zor durumdayim :o
Imagine Anca bugün açtım interneti başladım gyzem'e ben de kolaysaanlat'ın kaldığı yerdeyim inşallah çözücez;)
Imagine ya abi ben yaptım 19'u da yaptım 20'ye geçer gibi oldu sonra böyle bir sayfa bulunamadı dedi,tekrar deneyin.sonra 1.kademede başladı:eek: :mad: :(
emma_seal arkiler 32. bölüm fln yerine direk soruyu sölerseniz yardmcı olmaya calısırz bu arada bnde 38 deyim ama bi türlü 7 yi yapamıormm.gecen arkadaşlr nasl geçio annamıormm ki:)
emma_seal zuhhahahaha 38 bölümün bütün oyunlarını geccem arkim hepsinin videosunu gnderdi ohh saolsun ama oyun 20 de hata werıomus ben baştn söliim de soora kahine kızmayınn:)yada boşuna uğraşmayalm hata werckse dimi ama:D
LuNaT1C 9821731*274812301283917492037132 kere dememiz gerekmiyor sanırım abicim şöyle demeyin soruyu söyleyin ipucu verelim
LuNaT1C hmmm bak abicim z y x 3 6 5 (biraz karıştırdım cvbı hemen vermiyek:P) ayrıca 108den 20ye gelince 20den sonra 5 defa 4815i giriceksin sonra cvbı yazıcaksın yani 5 kere 108 saniye bekliyeceksin;)
cihan_89 tmm kardeş onu biliyom biras ipucu wer ikinci bölümündeyim onun tmm tşk edrm :) oldu mu istediğin :D
kurdt ilk mesaji editleyererk diebilirdin bunu (flood acisindan;) ) walla bn oyunu biraktim ama sabirla alakali deil tm 39 a geccem 38 in 20sinde ole bi sayfa yok dio o
cihan_89 the guilty will be struck dumb with despair, On the Day that the Hour will be established ...??? ne anlatmaya çalışıo kelimeleri çıkardım ama anlamsız oldu :) bi yardım??