Haklısın, büyüme planları var ama uzun vadede. Bahsettiğin resmi de koyalım buraya, anlatayım hemen.

1'deki şimdiki kampüsün olduğu yer. 2,3,4 planlanan yerler, 3'te OGM'nin fidanlığı vardı, sanıyorum sattılar TOBB'a. 4'teki yer Gazi Anadolu Lisesi, ilk TOBB kurulduğunda istediler ama olmadı, hala almayı planlıyorlar demekki, biz satmamalıyız diye uzun süre TOBB yönetimi ile de görüştük, bize şimdilik orayı almak gibi bir planları olmadığını söylemişlerdi. Demek varmış, ama satılmadı halen.
Ki bir de şu fotoğrafları koyayım, aynı yükseklikten screenshot aldım, ODTÜ'lü değilim ben ama örnek orayı vermiştim, hani karşılaştırmak bakımından.
Burası TOBB.

Burası da ODTÜ. Kötü görüneceğinden thumbnail olarak koydum.

Bahsettiğim şey buydu, yoksa TOBB'u da kötülemek gibi bir niyetim yok tabiiki.