Hakan Kadir Balta **tayfun bir oyda benden her ne kadar tanısmasakta nede olsa scn kardesi sayılırız ins dereceye girersin **
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 tayfun kardeşim bu senin için :) Fairplay ruhu hissettim biraz :P
03Gs1905 Fairplay değil.. :) Aslında öyle de olsa olurda.. :) Daha çok olası birinciliğini kutlamak amaçlı erkenden verilmiş çam sakızı çoban armağanı bişey.. :)
_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 tayfun kardeşim bu senin için :) Emeğine sağlık,büyüksün Gürhan Baba :D
Kerem **Seyirci değilim ben :p Ben Oylamacı gibi bişey oluyorum sanırsam ;) Tayfun abi oy verenlere özel bir yer bulur TV başından izletmez :p**
_TaYFo_ Tabi Kerem kardeşim,bir mucize olur da şarkı dereceye girerse,oy atanlar arasında yapacağım kuradan çıkacak bi arkadaşıma ödüllerden biri olan mikrofonu göndermeyi düşünüyorum:D
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Seyirci değilim ben :p Ben Oylamacı gibi bişey oluyorum sanırsam ;) Tayfun abi oy verenlere özel bir yer bulur TV başından izletmez :p Aferin sana.
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Tabi Kerem kardeşim,bir mucize olur da şarkı dereceye girerse,oy atanlar arasında yapacağım kuradan çıkacak bi arkadaşıma ödüllerden biri olan mikrofonu göndermeyi düşünüyorum:D tayfun bu yaptığın çok ayıp bişey.. o mikrofon için kime söz vermiştin sen.. :cıs: :d