Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_
Şarkıyı yaptım yapmasına da
Yaptığım insandan garip bi tepki aldım.Söylenecek pek bir şey yok.
Mucize olup ta 1.bile olsa bu şarkı buruk bir 1.cilik olacak..
Mutlu olmak senin elinde, unutma
Kıymet bilmez onlar, aldanma, yorulma..