Hayko_777 Mesajı düzenlemeye girmiştim,evet buldum oy verme yerini. Bu arada insanın kendi işi olunca dakikasına yazıyor mesajı :) :)
_TaYFo_ Bu arada o sitedeki ziyaretçi defterime de gönlünüzden ne geçerse yazabilirsiniz dostlar:rolleyes: Kötü şey yazan olursa kötü olur:p :D
MateJa mesajıda vermiş tayfun :P ya tayfun bak sana destek!! oluyorum o kadar:D birinci yada ikinci olursan mikrofonla keyboard'u bana hediye etsene :D:D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Sağol Gökhan,sonuç alıp almamanın dışında,sizlerin desteğini görmek çok güzel ;) Hep Destek Tam Destek sLoganiyla yola ciktik olm :P
MateJa dularım seninle dostum.. mikrofonda yeter bak en azından :D birilerine bi ödül biçte kazanasın :D:D:P
_TaYFo_ Hadi ya harbimi:) Gerçek olursa yarışmadan sonra adresini ver görüşelim,geleceğimle ilgili başka tahminlerini almak isterim:D