Ayrton Senna Da Silva Geleceğin Popstarı. Valla şarkıyı ses kartı driverı yüklü olmadığı için dinleyemiyorum. Diğer işletim sistemini açınca dinleyeceğim.
kurdt verdim oyumu tayfun abi gusel solemissin ;) :p Oylama bitiş tarihi: Pazar, 05 Ağustos 2007 heralde bitince aciklarlar:o
Neo Dostum repine tıkladım emeğine sağlık :P Şaka bi yana oyumuzu vermiş bulunuyoruz hadi scn gösterin gücünüzü. :)
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ http://www.tayfoweb.com(yapım aşamasında) Hadi bakalım hodri meydan:p :D Site tanıtım bölümü dışında reklam yapmak yasaktır. :D
_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ http://www.tayfoweb.com(yapım aşamasında) Hadi bakalım hodri meydan:p :D Site tanıtım bölümü dışında reklam yapmak yasaktır. :D pardon duyamadim:D
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ http://www.tayfoweb.com(yapım aşamasında) Hadi bakalım hodri meydan:p :D Site tanıtım bölümü dışında reklam yapmak yasaktır. :D pardon duyamadim:D Ban cezasi alabilirisin. Yoneticide olsa kural kuraldir :D
Immune Yaw tmm konuyu dağıtmayın :P Tayfun abi bi şekilde mail filan atsan ne biliyim bişey yapsan şu anki oy durumunu öğrenmenin bi yolu vardır illa ki! Valla ben çok merak ediyorum açıkçası..