


Görsel anlatıma emek veren Mudanyalı Eray Abiye burdan teşekkürler
Arkadaşlar;
Başta bu konunun sabitlenmesine onay veren Gökhan'a tekrar teşekkür ediyorum
Webeste müzik yarışmasına "Tatlı Meleğim" adlı şarkımla katıldım.Şarkım çok şükür ilk 300'e girmiş durumda şu an.Ve halk oylamasına sunuldu.Şarkıyı beğeneceğinizi umuyorum ve halk oylamasında oylarınızı bekliyorum,oy atacaklardan şimdiden Allah razı olsun.. ;)
www.webeste.com başta üye olmanız gerekiyor sonra da mailinize aktivasyon kodu geliyor.
Şarkıyi dinlemek için,sağ üstte 101-200 eserler arasında 167.sırada
Oy atmak için oy ver bölümüne girip şarkıya oy atabilirsiniz(Numarası 1045)