**Evet Yiğit'in belirttiği gibi sonuçlar açıklandı,az farkla ilk 3 kaçmış ama sağlık olsun:).1.olabilseydim Kral Tv'deki ödül töreninden seslenecektim size,Scn logolu tişört te yaptırılırdı heralde onla çıkardım:D. Ne yapalım kısmet değilmiş.Oylarıyla destek olan herkese çok teşekkürler**
Dipnot:Sezai mikrofon başka bahara kaldı:D