ben formaları hiçbyenmedim. Beğenmediğim noktalar:
1.Parçalı:Avea yazısı sırıtıyo,hiç siyah kullanılmamış,sağ ile sol farklı simetrik deil
2.Beyaz:En beğendiğim kötünün iyisi.Fakat desenlerin çizgileri belirgin olmamış.
3.Siyah:Geçen seneki antreman formasına benziyor. Biraz garip bi forma.
Not:Formaları beğenmeyen varsa, gsnin resmi sitesinin en alt sağ köşesindeki 'bize ulaşın' yazısına tıklayarak fikirlerini söyleyebilir.